Strategii câștigătoare

SINCRONIZĂM MARKETING-UL ȘI VÂNZĂRILE

Strategii Marketing Vânzări

Studiem business-ul tău, îl înțelegem pe deplin, ne formăm o viziune de tip „360-de-grade” și îți propunem strategii de marketing și comunicare eficiente.

 

Primul pas este analiza în detaliu a business-ului tău, proces în cursul căruia observăm dacă și unde există discrepanțe. Următorul pas este redactarea unui plan care să anuleze inadvertențele.

 

Obținem astfel un plan integrat, compact, care va avea un impact vizibil asupra creșterii afacerii tale.

Pentru o creștere consistentă a profitului, e important ca cele două componente vitale ale afacerii tale, marketing-ul și vânzările să funcționeze armonios împreună.

ANALIZĂM ȘI OPTIMIZĂM FUNNEL-UL DE VÂNZĂRI

Dacă funnel-ul tău de vânzări nu este construit corect, conversia vizitatorilor în persoane interesate și a acestora în cumpărători reali poate fi dificilă și costisitoare.

 

Analiza noastră duce la identificarea punctelor de fricțiune sau a fisurilor din funnel. Altfel spus, aflăm ce anume îi oprește pe clienții tăi potențiali să cumpere.

 

Apoi îți propunem structura funnel-ul ideal, unul care integrează și automatizează canalele de comunicare online și social media precum și un plan de acțiune pentru construirea acestuia.

Odată dezvoltată noua structură, vei obține o cale mai directă și mai eficientă de la primul clic al unui client potențial la conversie.

DEFINIM PROFILELE CUMPĂRĂTORILOR

Creșterea profitului implică o înțelegere profundă a clienților existenți sau a celor potențiali. Pentru a obține rezultate reale e nevoie de o segmentare mai complexă decât cea bazată pe criteriile demografice clasice.

 

Te vom ajuta să ajungi le un nivel mai aprofundat de cunoaștere a potențialilor tăi clienți – ce nevoi au și ce anume îi motivează să cumpere de la tine.

 

Lucrăm împreună pentru a crea profilele detaliate ale acestora – vom ști ce întrebări își pun, ce le place și ce nu sau ce anume îi preocupă.

Documentele pe care ți le vom pune la dispoziție îți vor permite să îți vizualizezi clienții ca pe oameni reali în loc de cifre seci. Înțelegându-i, vei putea să ajustezi activitățile de marketing și vânzări astfel încât să răspundă personalizat nevoilor fiecărui segment de clienți identificat.