Marketing Automation

Serviciile de marketing automatizat te ajută să urmărești și să măsori interacțiunile clienților potențiali pe toate canalele digitale, pentru a permite echipelor tale de vânzări și marketing să transforme mai multi prospecți în clienți reali.

 

Industria de marketing automatizat este o industrie cu creștere rapidă,  construită în jurul sectorului de tehnologii de marketing ce crește la rândul lui rapid.

 

Cu ani în urmă, marketing automatizat însemna să poți trimite e-mailuri pre-programate sau să programezi posturi în social media; acum tehnologia de marketing a făcut posibilă construcția unei o relație complexe cu clienții potențiali sau reali, într-un mod automat.

Aceasta include landing pages, fluxuri de marketing și programe de întreținere a  lead-urilor, segmentarea bazei de date, clasificarea lead-urilor, integrarea CRM-ului și automatizarea social media. Cu tehnologia și implementarea potrivită, această soluție poate fi un „back-end” puternic pentru marketing-ul tău – vei atrage vizitatori pe site cu strategii de conținut și de trafic, iar apoi marketing-ul automatizat pornește pentru a converti acei vizitatori în vânzări sau lead-uri de vănzări.

Mulți proprietari de afaceri au dezvăluit că, prin simpla automatizare a marketingului, au îmbunătățit ROI și au redus drastic costurile. Un ROI mai bun este rezultatul unui marketing automatizat, deoarece permite proprietarilor de afaceri să aibă timp să întrețină relația cu orice potențial client, ceea ce duce la creșterea numărului de clienți reali. Instrumentele de marketing automatizat pot, de asemenea, să spună unui proprietar al unei companii care campanii sunt cele mai eficiente, ceea ce duce la economii de capital.