marketing automation

Marketing automation – de ce și când?

Dacă ești pasionat de comunicare,  știi deja despre marketing automation și vrei mereu să crești eficiența acțiunilor tale de marketing știm deja amândoi că ai măcar două întrebări de care te lovești mereu:

Care sunt cei cu adevărat interesați să cumpere de la tine?
Cum să faci să își canalizezi eforturile doar către aceștia, fără a pierde timpul doar pentru că vrei să fii amabil?

La ambele răspunsul este o soluție de marketing automation sau marketing automatizat. Dacă vrei să afli mai multe despre ce face o astfel de soluție, poți citi aici sau îmi poți scrie direct la [email protected] Mi-ar face plăcere să avem o astfel de discuție.

Dar să revenim. Așa cum bine știi, astăzi trebuie să fii mereu bine pregătit pentru vizitele celor care vor să afle mai multe despre afacerea ta. Ori pentru asta e nevoie să știi că ei te caută, nu? Preferabil și cine sunt cu adevărat, mai departe de un IP. Da. da, știu că de când a intrat în vigoare Regulamentul General privind Protecția Datelor Personale, cunoscut sub abrevierea GDPR, e mai dificil să faci asta. De fapt nu mai e posibil să trimiți mesaje nesolicitate și să ”tragi” cu nesfârșite mesaje către cei care nu doreau asta. Și știu că tu nu făceai asta. Dar astăzi, chiar dacă vei vorbi cu mult mai puțini oameni, ia partea bună a lucrurilor: aceștia sunt cei care sunt real interesați de afacerea ta.

Chiar dacă sunt mai puțini, ai în continuare nevoie să măsori interesul celor care te vizitează și, în funcție de acesta, să le faci oferte personalizate. Iată cum ajungi din nou la marketing automation. Pentru că o astfel de soluție îți permite să adresezi fiecare client potențial (sau prospect, cum mai este numit) și să-l conduci cu grijă către oferta pe care o caută. Sună prea frumos? Sună dar surpriza e că, făcând asta, vei avea vânzări mai mari și îți vei folosi timpul mult mai eficient. Poate vei avea timp și pentru tine :). A, să nu uit! Îi vei vorbi uman, personalizat, exact cum o faci când măria sa clientul îți intră pe ușă în realitate. Cum îți place?

În final, până la episodul următor, dacă vrei să-ți spunem mai multe, mergi aici și, precum în orice relație umană, spune-ne mai multe despre tine și afacerea ta.

Mircea Criveanu
[email protected]
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.