Agenția viitorului este aici!

Ai căutat o agenție de marketing care să te ajute să iți dezvolți compania și ai găsit agenția viitorului

 

Atunci când cauți un partener, încerci să îl definești cumva: agenție de marketing digital, companie de consultanță în vânzări, companie de design web, agenție de PR, etc., dar ceea ce cauți cu adevărat este o agenție care să te ajute să iți dezvolți afacerea, agenția viitorului.

Ai făcut o treabă minunată cu afacerea ta până în acest punct, dar, pentru a ajunge la nivelul următor, ai nevoie de îndrumare și sprijin de încredere. Cu alte cuvinte ai nevoie de know-how de cea mai bună calitate.

Din păcate, însă, majoritatea companiilor pe care le cunoști sunt bune doar la livrarea de servicii punctuale (construirea de site-uri web, marketing prin e-mail, postarea în social media, scrierea de comunicate de presă, etc.) și nu atât de grozave la înțelegerea și gândirea strategică a afacerii tale și la îndrumarea de care ai nevoie.

Ceea ce tu ai nevoie este ca agenția viitorului sa fie astăzi aici. Cu noi ai găsit exact ceea ce cauți.

 

Agenția viitorului trebuie să fie îndrăzneață

 

Nimeni nu reușește cu adevărat în afaceri fără a îndrăzni. Studiile au arătat companiei Apple că oamenii nu doresc o cameră foto integrată în telefon. Tot studiile le-au spus celor de la Amazon că oamenii doresc să viziteze fizic magazinele și să atingă produsele. Înainte de Netflix, era obligatoriu să ai o televiziune pentru a difuza conținut video plătit.

Aceste companii au făcut mișcări îndrăznețe și au fost răsplătite pe măsură. Agenția partenera pe care o cauți trebuie să fie suficient de îndrăzneață pentru a te provoca, pentru a întrerupe status quo-ul și a-ți oferi idei pe care lumea le consideră irealizabile în prezent.

 

Agenția viitorului trebuie să aibă metodologie

 

Acțiunile de marketing aleatoare au ajuns în punctul final. Execuțiile tactice fără strategie ar trebui să fie considerate malpraxis în opinia noastră. Ai nevoie de o agenție care are o metodologie și pe care o aduce în compania ta. Noi nu ne întrebăm clienții: „Ce dorești să faci în continuare cu afacerea ta?”, ci le spunem: „Iată ce ai nevoie pentru pasul unu, doi, trei, ș.a.m.d. și iată cum te vom ajuta să atingi obiectivele.”

 

Agenția viitorului trebuie să fie strategică

 

Ceea ce spui este important. Cuvintele pe care le folosești pentru a-ți spune povestea fac diferența între creșterea masivă și stagnare sau involuție. Atunci când evaluăm companiile cu un nivel scăzut de performanță în marketing și vânzări, aproape întotdeauna povestea lor este la fel ca a concurenților lor. Diferența este făcută de abordarea strategică și acțiunile reale.

Dacă vorbești cu o agenție și nu îți propune să-ți îmbunătățești mesajul de marketing si povestea companiei să fie mai emoționantă, mai convingătoare și mai perturbatoare, inseamna ca discuți cu agenția nepotrivită.

 

Agenția viitorului te îndrumă să folosești tehnologia adecvată

 

Cu peste 7.000 de opțiuni de software de marketing și vânzări disponibile, cum e posibil ca o soluție să fie universală? Ar trebui să căuți o agenție care să înțeleagă cum să aplice tehnologia adecvată pe întregul traseu al clientului tau. Un instrument nu poate fi perfect pentru fiecare etapă, fiecare companie și fiecare industrie. Agenția viitorului este fluentă în limbajul tehnologic și știe să îl aplice odată ce procesul tău de direcționare, atragere și cultivare a noilor clienți este “bătut în cuie”. Tehnologia nu va fi niciodată singura soluție; însă ea va fi întotdeauna o parte importantă a ei. Să știi ce instrumente să aplici și în ce moment constituie soluția câștigătoare.

 

Agenția viitorului trebuie să fie ghidul tău de creștere

 

Dezvoltarea companiei tale nu este ușoară. Dacă ar fi fost, fiecare companie ar fi crescut de la un an la altul fără probleme. În realitate, doar puține companii cresc și chiar mai puține cresc dramatic. Ceea ce ai făcut până acum nu mai funcționează și chiar dacă poți citi cum să crești pe internet, dintr-o carte, un videoclip pe YouTube sau LinkedIn, de la un curs sau prin simpla participare la o conferință, dacă vrei cu adevărat să se întâmple ceva, va trebui să iei măsuri. Și nu orice fel de măsuri. Chiar va trebui să ai un plan și să știi exact ce să faci.

Angajarea unei agenții de creștere și investiția în creșterea propriei companii (la un nivel pe care probabil l-ai respins în trecut) reprezintă mișcările potrivite. Găsirea unei agenții care este focusată pe creștere și înțelege ceea ce este necesar pentru a găsi mai mulți clienți potențiali, mai multe oportunități de vânzări, mai mulți clienți noi și niveluri mai ridicate ale veniturilor lună de lună poate părea dificilă, dar astfel de agenții chiar există.

Nu trebuie să cauți o agenție care să iti poată construi un site web; ar trebui să cauți o agenție care să te ajute să perturbi industria în care activezi. Astăzi, cele mai de succes afaceri sunt cele care produc perturbări ale industriei în care activează. Modelele de afaceri se transformă, inovația și transformarea determină o schimbare constantă, iar orientarea trebuie sa fie mereu spre client pentru a crește profitul.

Nu-i așa că îți dorești să ai o companie de succes? Ai nevoie doar de agenția potrivită și de decizia de a merge cu îndrăzneală înainte!

Radu Zlatianu
[email protected]
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.